Jag längtar!!!

Vanligtvis brukar Måndagskvällar vara väldigt ohändelserika...Men det blev inte min! Det var ju egentligen Robin och Jonas förslag det här om middagen igår. Vi grillade och det var supergott. När vi ätit upp berättar de att vi fyra ska åka till Manchester i England den 16 September. Så la dem ut det såhär :"Fredagen och Lördagen går till er två, då ska vi shoppa, äta middagar och sitta på engelska pubar...MEN söndagen går till oss, vi ska kolla på när manchester united spelar match mot chelsea på hemarenan!!!!"...
Självklart ska vi också med på matchen! :D
Det ska bli jättekul att få se England och sen åker jag faktiskt med ett kanongäng, det här kan inte sluta mer än legendariskt. Normalt är jag inget större fan av fotboll, men detta ska bannemej bli coolt! ;)

Dags att jobba sista veckan på restaurangen nu för nästa vecka sätter dagis igång!!
Så nu ska jag kila iväg, puss o kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0