Kalasbra!

Igår var jag verkligen i farten fast jag inte skulle.. Jag diska, dammsög, skura, strök, mangla, tvätta,handla och vek sen tvätten :) Det blev sååå himla fint hemma hos oss!!
Sen kom baby hem och då gjorde vi pannkakor och hade en riktig mysig kväll tillsammans.

Idag, det är Fredag..Älskade fredag! De ringde och jag ska jobba, men såklart så flyger jag ur sängen då jag älskar detta jobb. Slutar vid 15 så det blir en perfekt dag.
Skulle egentligen in tilll södertälje redan ikväll och poppa med mina snygga tjejer..Men tror jag tar en natt till hemma så jag får bli lite mer frisk..för frisk är jag inte på långa vägar, men jag vägrar att missa denna helg i södertälje eftersom det både är festival och premiärer!!

Nej nu måste jag skynda mig, barnen väntar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0