Kung Fu Panda och Mc donalds

Idag är det Lördag, jag och jonas ska ta med oss mina små skruttkusiner till heron för att äta på mc donalds och titta på bio. Valter har aldrig varit på bio innan och vilmer blev av med sin bio-oskuld förra veckan. Så vi får se hur detta går ;)
Vi ska iallafall se Kung Fu Panda 2 .. Kan ju inte bli annat än en mysig dag när jag har tre favorit killar med mig!!

Kvällen bjuder sen på härligt umgänge, fotboll och riktigt lördagsmys! nu fick ni lite updates iallafall, jag vet att jag är kass just nu..är imponerad av er tappra krigare som hänger kvar och följer bloggen dagligen trots att jag är dålig på att skriva. Ska bättra mig, puss & kram!


mina korvnissar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0