Människor som står än nära får/ska inte svika!

Åh jag är så trött, trött i både huvudet och kroppen.. Detta jobb tar verkligen död på mig!! Kan inte alla människor börja jobba och sluta gå ut och äta, iallafall hos oss ;)
Jag vill plugga, jag vill inte jobba.. Hur dum kunde jag vara att söka försent, jag som hade velat börja plugga nu i augusti. Hoppas detta halvår går fort så jag får komma tillbaka till studentlivet, gemenskapen, vännerna, intresset och ja allt vad det omfattar.

Jag kom och tänka på hur sjukt det är att saker som hänt tidigare i livet ska påverka än nu?! Varför? Varför ska jag må dåligt idag över något som passerat? det är sjukt hur vi människor är uppbyggda med känslor. Varför är vissa födda mindre känslosamma och andra så känslosamma att man bölar så fort man petar på de?
Jag har många gånger frågat mig varför jag flyttade till Kalmar och nu såhär i efterhand kom jag på att jag ville bort, långt bort. Starta ett nytt liv och kanske kunna lämna åtminstone lite av det som passerat... Men av någon konstig anledning är jag kvar här, fast med panik. Jag vill inte vara här!! Och så är planerna att flytta till strängnäs i vinter, vilket jävla idiotknippe jag är.. Jag tror inte jag vet riktigt själv vad jag håller på med eller vill. Jag är osäker jämt på alla och vågar inte lita på någon. Jag ger tillit till människor jag inte borde lite på och de som jag förväntas lita på blir jag sviken av.

Nej jag ska sluta tänka för dagen, ta mig en ordentlig dusch och sen kolla på en film. det ordnar sig alltid, det uttrycket hör jag jämt..så då gör det väl det också..tillslut! :)

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0