Mariefredsbo igen

Ja då var man tillbaka i Mariefred igen, känns konstigt! Det är skönt att jag avslutat kapitlet i Kalmar eftersom jag var väldigt stressad över den saken. Men helgen där har varit kanon, har fått krama några av mina vänner hejdå och natalia tillbringade jag hela lördagkvällen med :)
Det här med flytt är alltid lika jobbigt, saker överallt..Hur kan det bli så mycket? Jag önskar jag kunde ha mitt liv i 2 kartonger men det går bara inte, jag har så sjukt mycket prylar. Har tryckt in en del i lägenheten och resten står i förrådet. Ingen idé att packa upp allting eftersom vi ska flytta om ca 5 månader igen.

Nu är allting i sin ordning i lägenheten och jag har gjort det riktigt mysigt :) Tänkte att jag skulle ha en ledig skön dag idag men det blev inte riktigt så.. Jag har städat i lägenheten, tagit diskberget, har tvättstugan, kontaktat vaktmästaren så han kan fixa i vårat badrum eftersom det läcker vatten över golvet. Har även hunnit med en lunch nere på stan med robban och stuvat om i förrådet.

Ikväll kommer robin och johanna hit på middag, vi ska grilla och ta vara på den fina dagen vi har idag. Snälla Snälla låt sommaren stanna ett tag till.
Nu ska jag fixa lite till innan mannen kommer hem..

Vill säga tack till min mamma och min pojkvän för all hjälp i helgen och att ni står ut med mig när jag är den stressade idioten som slänger ut sig argsinta saker. Ni vet att jag älskar er och jag är tacksam för att ni älskar mig!♥



puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kommer saknar dig <3

2011-08-01 @ 19:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0