Nålstick och hallon/peppakakspaj!

Har varit helt matt en vecka nu, svimmig, yrslig, ont i huvudet och inte orkat göra någonting! Sen min viktnedgång börjar skrämma mig, igår såg jag för första gången att jag gått ner så mycket som jag har. Blev rädd för mig själv! Så idag har jag varit hos farbror doktorn och tagit massa prover, de trodde väl att det var att jag jobbat för mycket och stressat mer än vanligt..Men det var svårt att säga, så jag får vänta på provsvaren som kommer på Måndagkväll.

Nu har jag gjort mitt för dagen, är helt slut och ska lägga mig ner och titta på en film. Vart är min energi och min ork? Jag orkar inte vara såhär..Jag vill komma igång med träning, jobb och leva på min enorma energi som jag oftast har!




När man fått stå ut med massa nålar i armarna så är man faktiskt värd en hallon/peppakakspaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0