.... och där försvann smaklökarna också!

Ja det finns ju inget värre när man är sjuk och så försvinner sinnet för att känna smak på maten.. Det enda roliga är ju att äta mat när man inte får göra något annat. Nej nu kan jag inte göra det heller, för jag känner absolut ingenting. Men dethär är trejde dagen som jag är dålig så det måste ju vända nu och gå åt bättringsvägen tycker man ju.
Jag hostar seriöst sönder mina lungor, snoror mer än en snorig liten bebis och svettas lika mycket som en människa som löper en mil. Med andra ord jättekul ;)

Idag ska jag iväg på ett ärende och var därför tvungen att tacka nej till jobb idag "/ Men det kanske var likabra eftersom jag mår som jag gör. . . . . .

På tal om ingenting så tycker jag väldigt synd om Malmö FF att de inte tog sig till Champions League!! Det hade ju varit så kul att ha sverige med, men icke.. Men fan så fint de spela i slutet, tycker dem skulle satt ett sista mål och fått vara med...

Nej nu ska jag ta tag i diskberget och sen vila mig innan jag ska åka iväg..




Vart jag mig i världens vänder, står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0