Perfekt Lördag

Hade en perfekt lördag igår, först var jag och jonas uppe på heron med mina kusiner och såg Kung fu panda 2 vilket var väldigt uppskattat från oss alla. Sen när vi lämnat av småttingarna hemma igen så åkte vi ut till familjen rosenstam och kollade på fotbollen och sen blev vi bjudna på en jättegod middag.. Väl hemma så tittade jag och baby på filmen Bad teacher med Cameron Diaz innan det blev dags för sängen!

Idag har det varit mycket ryggläge men även lite rensning av kläder och i förrådet. Åkte ner och spelade lite tennis med Krille och Jonas och nu ligger grabbarna här i soffan och kikar på fotboll igen :) Själv väntar jag på att min andra Irene huss film ska bli nedladdad och så ska jag ha mys i sängen. Men först har vi tvättstugan, alltid lika passande tider och alltid lika skoj.. eller inte!

Hoppas på att få jobba imorgon, det är slut på mina slappdagar hemma i soffan.. Denna vecka som kommer ska jag äntligen sätta igång med träningen igen. Nej nu kallar tvätten, puss!!



en glass är lycka


en glass är lycka


en mobiltelefon är lycka


alla pallade ju inte tempot :)


skruttfiorna wilma och maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0