Södertälje och fina flickor

Södertälje igår med mina fina flickor!! Vi började på maren med sushi och Tove styrke och sen tog vi en sväng på marknaden men det var inget att ha förutom sockervadden såklart :D
Sen gick vi hem till Bella och pimpade oss lite innan det bar av hem till Johan för lite förkrök. Kvällen slutade på Berget med en åldergräns som jag absolut inte uppnådde, men med en charmig vakt och en tjej med stort smile så fick jag komma in utan problem! Väl inne så hände det något med mitt blodtryck och jag försvann mitt i trappan, men som tur va fångade madde mig... Förjävla läskigt var det!!
Men efter lite luft och vatten så var jag på benen igen och så körde vi sista timmen som galningar på dansgolvet.

Imorse vaknade jag och Bella upp helt slut och gick och köpte nybakade frallor och fick till en brakfrukost. det var namnam!
Nu är jag hemma igen hos min otroligt glada karl.. att man kan sakna varandra så mycket på bara en natt. men det är väl så det ska vara ♥

Nu sitter vi och tittar på united mot arsenal som blir utklassade. Inte långt kvar innan vi sitter där själva på arenan och är helt lyriska. Imorgon startar ny vecka och jag har känningar att denna vecka kommer bli kanon.

Trevligt kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0