Tidig morgon

Dagen igår bara sprang förbi, det var först jobb och sen snabbt in till strängnäs för ett ärende. När jag var klar hämtade jag upp Jonas hos robin och så åkte vi och kika på en lägenhet :) Väldigt fin och låg kanon, men förliten för oss två!
Väl hemma var vi båda jättehungriga så vi lagade middag innan vi slängde oss i badet båda två.. Det blev en tripp ut till mamma och pappa för att kolla robinsson och sen hem för att sova. Hektisk dag så att säga ;)

Idag är jag uppe tidigt och jag är pigg & glad! Ska vara på Nyponet om en timma och slutar 15.30 idag..

Kan ju nämna att det är min sista dag som rökare...oj vad det låter stort?!?!?! Men det är stort!!! På torsdag är min första rökfria dag och det kommer gå finemang :D
Detta är inget jag kom på under natten utan detta datumet har varit satt innan sommaren.. så jag har bestämt mig :)

Puss & Kram!


det är usch vad mycket jag saknar denna tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0