Uppskattad kväll från alla

Jag hade inga direkt jättehöga förväntningar på BK eftersom jag hört att det var en ren flopp, men där hade ni fel! Jag hade riktigt jävla kul igår och är jättenöjd med kvällen. Idag är jag däremot dödligt bakis.... Har legat i sängen fram till nu! Jonas stack på match kl 13.00 och då somnade jag, och tro det eller ej men jag vaknade när han kom hem kl 18.00.. Så med andra ord har jag varit en trasa idag..
Med sig hem hade min bästa älskling kinamat och cola, så nu mår jag lite bättre.

Imorgon sätter dagis igång igen, men eftersom jag är vikarie så kommer det väl vara rätt lugnt första veckan. Så har man tur kanske man får vara lite ledig i veckan :)

Nu ska jag och baby krypa ner och göra ingenting resten av kvällen, eller jo ha mysmaraton! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0