1 december....

....är det idag, och det betyder att det är 24 dagar kvar till julafton och att jag varit rökfri i 3 månader idag!
Har haft en jättemysig dag på jobbet med småknoddarna. Vi har sjungit julsånger och haft fruktstund med tända ljus. Nu fattas bara den vita snön!!!!!!!!!!!! Utan den blir det ingen riktig jul... Så därför hoppas jag att vi åker ifrån blåsten och leriga gräsmattor och kommer hem till en vit jul..
För er som har missat det så sticker jag och J till egypten tidigt imorgon bitti. Ska bli så skönt att komma iväg nu!

När vi kommer hem så väntar bara roliga saker, både julbak, vinterbröllop, julafton och nyår innan 2012 ska intas.

Var meningen att jag skulle spinna av mig lite energi på ett spinningpass ikväll, men det blev alldeles för stressigt efter jobbet och så hade älskling planerat att vi skulle hämta kinamat.. Så jag hoppade träningen ikväll och har istället haft en mysig middag och sen har vi nu storstädat hela lägenheten så vi ska komma hem till rent och fräscht. Packat klart har vi också gjort :) Så nu sjunker vi ner i soffan och dricker julmust till böda camping. Blir nog sängen ganske tidigt då vi ska åka 04.00 inatt.

Hoppas ni får det bra här hemma så hörs vi om en vecka!! Puss & Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0