det som inte dödar mig blir jag starkare av!

just nu känner jag mig förvirrad och allmänt ledsen inombords. jag borde inte känna såhär för jag har verkligen sett fram emot dessa dagar som väntar mig. bröllopet (som var fantastiskt), att alex snart kommer hem, julafton, juldagen, nyår, nytt år med nya möjligheter och att jag ska ta upp studierna igen och fortsätta mot min dröm och mitt mål. men ändå är jag ledsen i hela kroppen. tårarna kommer titt som tätt och jag är allmänt nere. men jag hoppas att detta vänder inom snar framtid och jag kan bli sådär glad och förväntansfull igen. jag vill längta!


jag har alltid fått lära mig att man ska vara ärlig, ärlig med sina känslor och vad man känner. för då ska man komma långt i livet. Men hur ärlig jag än är och hur naket jag än visar mina känslor så går jag så fruktansvärt bakåt här i livet.. vad gör jag för fel?!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej gullunge!

Det kan ju vara så att det blir overload av all lycka, och då kan det gå åt andra hållet. Det brukar hända mig titt som tätt och det enda som hjälper är att säga till mig själv "Ja, jag känner så här nu och det är OK" och gråta och vara ledsen. Till slut går det över av sig självt och jag är glad igen. Brukar ta mig en eller ett par dagar. Hoppas du mår bättre snart älskade kusin, och att du får en fin jul! <3

2011-12-19 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0