Åååååh så gosig, jag smälter ju!



Tro det eller ej men jag har pluggat i nästan 5 timmar ikväll.. Jag käkade till och med en matlåda för att jag inte han laga mat.. Kollade inte ens på gaffeln när jag stoppade den i mun för att jag var så inne i läsandet. Men nu har jag avslutat för ikväll och jag han även färdigt med one page memot tills på fredag. Ibland så chockar jag mig själv. Men guuud så trött jag är nu! Ska nog lägga mig i sängen och kolla på en film innan jag ska sova. Det är jag och den knarrande tältsängen inatt!

Upp imorgon för att träffa studiegruppen i biblioteket kl 9! Men eftermiddagen har jag ledig. Eller jag ska läsa men behöver inte sitta och rå plugga imorgon. Ska träna imorgon hade jag tänkt.

nej sov så gott, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0