Än så länge är jag fortfarande tvilling enligt horoskopen!

"Spännande, rolig Onsdag som passar för nöjen,
intellektuella utmaningar, tävlingar och nya projekt
"

Jaa det är ju speeddating ikväll på Harry's!! Kanske ska följa med som stöd till några av mina vänner ;) För sånt där är ju grymt skoj. Så mycket nya människor man träffar under så korta perioder. Åh jag verkligen älskar människor. Finns ingen mer häftig varelse än människorna! Alla är så otroligt olika men även lika ibland. Sen tänker vi så olika också. nej gud tur att jag läser sjuksköterska så jag får skriva om människor hela dagarna ;) haha...

Nu är det dags för en snabb resursföreläsning och sen iväg och hämta nycklarna innan emil sticker iväg. För sen ska jag flytta efter lunch :D Äntligen!!! Ska bli så skönt och kul.. Världens gulligaste Natalia hjälper mig att flytta också ♥

time to run!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0