Bättre hålla käften än att säga något alls..

Hur kan man vilja undvika att ringa en människa när den är med sina kompisar?! Då är det ju något som inte är riktigt rätt... Jag söker inte fel, men de dyker hela tiden upp och gör mig till ett vrak..

Nej nu ska jag skita i allting för en stund och ha en kanondag/kväll tillsammans med mina vänner..
Hade jättetrevligt igår förutom att jag blev nedspilld av currysås.. det luktade vidrigt, jag luktade vidrigt.. Men ikväll kör vi på tacomiddag tillsammans med tjejerna och sen vidare till Eddie på förfest och sen ut på Vallen..

Jag har verkligen insett vad goa människor och vänner runt omkring än kan göra. En människa skulle aldrig klara sig utan andra människor.. Se bara på mig, jag är en helt annan människa när jag omgivs av folk och dem jag tycker om.. Den människan jag känner igen som mig själv.. Men när jag är ensam så är jag helt annorlunda och blir knäpp, jag är verkligen ovän med min egen ensamhet.

Jag undrar varför jag ens berättar detta för er?! Har sagt det förr men måste nog öppna en ny dagbok istället..

Nej dags för Lasagne och tvättdags..


Kommentarer
Postat av: Stina

mitt lilla hjärta du blir bara finare för var dag som går

2011-02-05 @ 14:37:31
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0