Borde jag inte vara trött?

Hemma hemma hemma!! :D
Idag har dagen varit packad kan jag säga er, föreläsning, kurs, grupparbete, polisen, banken, maxi, tränat och nu äntligen har jag fått andas ut lite.. Man tycker ju att jag borde vara trött?! Men icke jag är ett levande lyckopiller idag..

det var 100 personer på träningspasset idag, riktigt grym power!
nu sitter jag här nyduschad och nymatad.. farligt att jag fullkomligt badar i godis, hela mitt skrivbord är fullt med olika påsar. Och inte nog med det, en halv påse ostbollar också.. ja kanske ska lugna mig med sockret när jag redan är så uppe i varv. kommer ha grova problem att sova inatt annars.

nästa: fläta håret och sen... PLUGGA!

puss!


mina sista böcker har äntligen kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0