Da ba dee

Våran bilrunda vart lyckad! Vi tog en sväng till ica maxi och köpte gottis till kvällen och sedan åkte vi ut till oxhagen för att kolla på linneas nya lägenhet. Kanonmysig! Hon har till och med uteplats då hon bor på bottenvåningen. Där lär vi ju grilla om någon månad :D
Sen åkte vi tillbaka till giraffen (köpcentrum) i hopp om att hitta min riskudde som jag har tjatat nog länge om nu. Men såklart stänger de precis när vi kommer. suck suck suck! Vad ska jag nu ha för varmt mellan benen när jag ligger i sängen ;) hoho jag skoja bara med er..

Har precis lagat middag och väntar in solsidan.. elin dyker upp här om ett tag och gör mig sällskap. Det är rätt ensamt i en 105 kvm lägenhet. Men att spela hög musik på stereon gillar jag!
Jag har faktiskt köpt chips och pepsi och mummsa på ikväll.. Tänkte köra på en nyttig vecka den som kommer, men sen kom jag på att baby (svullot själv) kommer på tisdag! Så det kommer spricka.. Nej han är inget svullo, jag är bara avundsjuk att han kan trycka i sig vad som helst och hur stora mängder som helst och ändå vara fast i fettet ;P ... det kan INTE JAG!!! Men men life is a bitch! Jag vill bara ha hit honom nu så jag får käka upp honom!

nej om man kanske skulle städa upp här på skrivbordet, det är en ända stor röra!!

puss o kram!!


saknar nollningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0