Det kommer bli fyverkerier på dansgolven ikväll!

Att det alltid ska vara lika kul att gå på stan!! Jag blir helt till mig av alla nya vår kläder, jag vill ta av mig kläder och på med lättare tyger.. Är trött på att vagga omkring i tjock jacka, halsduk, mössa och vantar. I hate it! Jag vill ha söta klänningar och sockersöta skor!

Skulle egentligen kollat på när grabbarna spela innebandymatch, men jag kände att jag inte riktigt han med det. Kom hem för ett tag sen och har fixat med naglarna och börjat plocka fram kläder till kvällen. Om 30 minuter ska vi åka och handla mat inför kvällen och vi har fått låna natalias bil som tur är :) Men att köra i denna stad är inte kul, så sjukt mycket enkeltriktat och stora korsningar med rödljus. Och hennes växellåda har inte fått köra ordentligt på länge för den är seg som satan. Så krockar jag i dag så är det nog meningen! Nej här ska inte krockas, här ska partajas!

Vi ska fira vår fina Linnea ikväll som fyller 20 år på måndag, så det kommer blir riktigt rajtan tajtan ikväll om man säger så! Det ska börjas med middag med alla tjejerna och sen dyker det nog upp lite mer folk kanske och sen blir det utgång på Palace! Säg hej till captain morgan!



Oooops jag köpte visst en förjävla snygg ring idag, den dödar mina ögon! Den ska på ikväll! nej nu måste jag skynda mig för ska möta elin om en stund. puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0