Det löser sig alltid med tiden...

Jag har sansat mig och nu är jag lite lugnare! Har verkligen läst hela kvällen och nu började jag faktiskt på uppgiften också, har skrivit en del men ska göra det sista imorgon :)
Fick lite paus från pluggandet då jag satte mig och kollade på solsidan med emil.. Som vanligt oerhört kul!! Vi båda två satt och skratta åt alex när han hela tiden ska ge efter för alla, hur svårt kan det vara att säga nej?! ;P

Skönt med Måndag imorgon, vet inte varför jag tycker om att börja på nya vecka.. Det är väl för att man kommer in i sina rutiner igen. Och skönt kommer jag få det imorgon natt, för min säng kommer ju till mig imorgon. Ååh jag längtar hur mycket som helst.. Lyckliga känslor i hela kroppen över en säng? hmm..

Nej nu är det slutpluggat för idag och ska lägga mig och kolla på avsnitt ett av entourage.. får vi se om det är så bra som alla säger!!

kram o godnatt!!



Tänk så liten man har varit, med små plommonkinder, byxor uppdragna till hakan och inga motgångar.. Det roligaste man visste då var ju att leka i vatten precis innan man skulle sova så hela pyjamasen blev helt blöt! Ibland önskar jag att jag var sådär liten och gosig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0