En tänkarjävel

Ja precis...jag är en jävel på att tänka!! Tänka på mycket bra saker men även på mycket dåliga och dumma saker. Helt onödigt kan jag säga! Varför skapa stress, oro, deppighet av egna tankar?! Känns ju som att jag bör lägga min energi och tid på roligare saker.
Ibland önskar jag att jag var barn igen, bara följa med strömmen..eller låta mamma välja åt mig! Hon vet ju trotts allt bäst så det blev alltid bra då. Men när min egen mamma säger idag att jag har blivit tillräckligt stor för att ta mina egna beslut om saker och ting blir jag lite rädd.
Jag har ett grymt bra liv som jag borde vara tacksam över, och det är jag! Och jag mår inte dåligt just nu, det är bara tankarna som gör mig helt crazy. skulle kunna gå bananas på mitt eget huvud!!

Därför ska jag sätta punkt här och göra något roligt istället.. Krypa ner i sängen och kolla på en riktigt lycklig och underbar kärleksfilm. Det gillar jag!

Har varit och kollat på boende och jag är så gott som 100% säker på att jag tar det och flyttar om 2 veckor i såntfall :) Men mina planer ändrades ju rätt regält om jag tar detta boende.. men och andra sidan så måste jag sätta mig själv i första rummet för att klara av studierna. Det är därför jag är här! Och sen uppleva massa roliga saker också förstårs. Det är verkligen kanonmänniskor här nere och då har jag inte ens träffat en myrdel av alla. Människorna jag kommer bo med var verkligen kanon! Det känns hur bra som helst ...

hejdå och hej myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0