i take my high heels and go away

Jag blir seriöst depprimerad när när jag har tråkigt och är rastlös! Vill typ bara ta en pistol och sätta ett skott i huvudet på mig själv. Jag blir anti allting och allt är verkligen skräp. Mitt humör är verkligen konstigt. Just nu känner jag mig kvävd i en stängd glasburk. Varför det?! Jag är fri och göra vad jag vill men ändå känner jag mig kvävd. Måste nog kolla upp min ångest, den är fan inte bra! den börjar blir värre och värre..

Nu ryktas det tydligen om en raggarunda med bilen, så hoppas på att jag mår bättre sen! tur att mina tjejer är så bra som dem är, muntrar alltid upp mig, finns där ifall jag behöver dem, de gör mig lycklig och jag är så glad att jag träffat de ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0