Jag är tydligen den pigga..

Morgontrött eller morgonpigg?
Jag kan inte säga att jag är någonting av det, är oftast väldigt trött när jag vaknar men går ändå upp endå.. Har aldrig varit ett problem med försovningar för min del.. Men jag har vänner, gamla vänner, ex osv. som var helt extrema. De hör inte klockan? de vaknar inte? hallå...


Är jag med älskling så är det jag som måste få upp honom från sängen då han lider av sovsyndrom på morgonen.. Fråga mig inte vad det är, trött är han iallafall och vaknar sällan till sin väckarklocka..
Hemma hos mamma och pappa i hela mitt liv har jag fått väcka min bror, varenda dag verkligen! Och nu så ringer jag och väcker min rara här i Kalmar. Hon vaknar och stänger av klockan i sömnen. Så jag får ringa henne från och med nu.. Men det är lite mysigt med en trött röst som svarar och så jag galet energisk. "Nääämen goooooooomorgon, dags att vakna!!!!"

nej tiden tickar, och klockan måste kila! ;) Ha en bra dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0