Jag måste plugga en hel jävla söndag, men kul igår var det!

Godmorgon!

det vart ju inte riktigt som jag hade tänkt mig igår.. Jag kan inte skylla på mina vänner, men jag kan skylla på att de övertalade mig!!! Men jag är grymt glad att jag ångrade mig och bestämde mig för att gå ut iallafall för det blev en kanonkväll! Vi var först hos cicci på lite förfest eftersom hon fyllt år. Sen gick vi till Vallen där sen andreas och eddie kom och ragga upp oss så vi följde med dem till palace. så mycket mer drag där vill jag lova! Det är svårt att förstå för er hur det ser ut när kalmarsstudenter festar loss. Det finns ingen härligare känsla och man kan få så fruktansvärt kul. Jag måste även säga att både tjejerna och killarna är grymt snygga här!! Så mycket snyggt folk på en och samma plats eller en och samma stad har jag nog aldrig sett!!

Idag är det dock inte lika kul.. skulle ju iväg och träna kl 12, men jag vaknade kvart över med världens huvudvärk och totalt järndöd. Och nu måste jag ta tag i min studeiuppgift som ska in imorgon och jag har ju liksom inte ens börjat. så ni förstår nog själva vad jag ska sitta med resten av dagen..
Men ska vara klar till solsidan har jag bestämmt mig för!!

kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0