Magjävel

Något är fel med magen igen :( Vaknade av smärtor och de släpper inte!! Har tagit två alvedon nu och hoppas på att det går över för jag ska ju träffa min tant idag!!

Något riktigt irriterande hände mig igårkväll.. Jag tvättade ju och vid 22 tiden så skulle jag hämta all tvätt, vad tror ni händer?! Jo dörren har gått i baklås och går inte att öppna. Så jag kommer inte åt min tvätt!!! Stod där ett bra tag och försökte med nyklarna, men dörren hade verkligen slagit slint. Så jag fick gå hem utan tvätt....Ska springa ner om en stund och kolla om det fixat sig idag för andra har ju tvättid som börjar 7. Och om inte så får jag ringa vaktmästaren för jag vill ha min tvätt! Tänk om någon tar den?! så typiskt, sånt där händer bara mig!

Nej jag måste lägga på ett krut nu om jag ska hinna. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0