Mamma ta det inte så allvarligt!

Jag tänkte att NUUU ska jag träna, komma hem och äta ordentlig mat och sen lägga mig och plugga.. Men såhär blev resulatet...
Jag träna, kom hem, lagade något som jag inte blev mätt av, tryckte i mig massor av godis och sitter numera på chatten på fb och pratar med förjävligt roliga människor.. skrattar så jag måste nog gå och kissa snart.
Kan ingen typ däcka mig? Jag orkar inte vara så aktiv när det är kväll, då ska man vara luuuugn..
Och hur ska jag ta tag i mitt läsande när det finns såå mycket annat roligt som jag kan göra istället? jag är fan kass..

och nu tänker ni säkert att jag ska avsluta detta med att säga att jag ska lägga mig och plugga, icke jag ska gå och ringa ett samtal och prata massa skit i evigheter.. sådärja!

min framtids bild som sjuksköterska raserades just ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0