Man vet ju att man lever iallafall!!!

Kanonkul kväll igår med allihopa.. Min och tjejernas förfest var den roligaste på länge måste jag säga!Vi lagade tacos, snacka skit, skratta och shotta.. Sen var det fullt ös på dansgolvet resten av kvällen ute på Vallen. Efter många vändor fram och tillbaka så var vi påväg på efterfest. Men trött som man var valde jag att vandra hem till min underbara säng när jag väl kom fram till efterfesten.
Idag värker huvudet och jag ska lägga mig och kolla på film nu för att sen orka pallra mig iväg och träna vid 17..

söndagar är totalt värdelösa! det är iallafall solsidan ikväll, tur är väl det..



Jag är så glaaaad, robban och alex ska komma och troligtvis bo hos mig under löningshelgen!!
Mina älsklingar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0