Mmmmm jag äter yoggi dröm med smak av mjölkkola!



Vadå har jag något på läppen?!


Jag kan nog inte bli gladare än när jag har varit och handlat massa mat, finns ju inget bättre än att ha massa gott i kylen och frysen. Vart ju inte en billig penning, men man är ju trotts allt student och stenrik!

Fick en tvättid ikväll så just nu springer jag fram och tillbaka till tvättstugan.. Men ska försöka komma till ro och läsa lite och sen måste jag förbereda morgondagen med träff med min lilla tant ellie.. Som jag förut nämnt så ska vi träffa en "mentor" en halv dag, en gång i veckan i fem veckor. Vi ska få en inblick i hur det är att vara beroende av vård. Imorgon är första träffen med min lilla tant och det ska bli jätte intressant!

nu måste jag börja med plugget så jag kan göra kväll sen med mys, entoruage och bb!

puss&kram


det ekar i högtalarna:

Gyptian – Hold You - Hold Yuh

Young Money – BedRock

Master Blaster – Everywhere - Radio Mix

Melanie Fiona – Monday Morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0