mycket plugg

Har pluggat mellan 9 - 15.30 idag.. Är imponerad av mig själv att jag har kunnat sitta stilla så länge. Det kanske är bra det här med att läsa flera hundra sidor.. Jag befinner mig ju i viloläge då iallafall, det gillar min mage!!!Varför ska jag alltid stressa?! Måste sluta med detta, inte bra nu när kroppen börjar säga ifrån ordentligt.
Det är så sjukt mycket i skolan nu så jag vet inte vart jag ska börja liksom. Jag har till och med bestämt mig för att inte partaja i helgen för att jag istället ska sitta hemma och plugga. det är verkligen inte sånt som händer.. Något roligt kan man väl få ha liksom?! Men denna helg måste användas för att jag ska klara av att få in alla uppgifter i tid. Det börjar närma sig tentatider snart och jag vet inte vart jag ska ta vägen. livrädd*

Har alltid haft höga krav på mig själv när det gäller skolan, så misslyckas jag så kommer jag gräva ner mig... Men men sånt ska jag absolut inte tänka på nu.. stressa ner var det jaaaa?!?

Sitter här och petar i mig mat, äckligt! är trött på mat som är tråkig. det jobbigaste är att jag måste äta den imorgon igen till lunch eftersom det blev min matlåda. uuuuusch!

Ska äta upp här och sen sticka iväg och träna med Natalia.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0