Några timmar senare och jag har jobbat aktivt

Nu är jag iallafall uppe!! Har käkat och pluggat, betalat räkningar, sorterat massvis med papper och städat upp i rummet. Känns skönt att ha fått lite saker gjort! Nu sitter jag och väntar på att jag ska kila och träna, det blir en timmas core pass idag. Ajaj min mage och rygg! Jag brukar få träningsvärk efter bara ett 30 minuters corepass och nu är det en hel timma. Smart drag såhär dagen innan jag ska gå ut och poppa! Så ser ni en stel jävel på dansgolvet imorgon så är det nog jag ;)



nej om man kanske ska ta en alvedon så man blir av med denna förbannade huvudvärk! det är säkert bara för att jag sovit för länge, skulle inte förvåna mig!

puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0