No limit

Min tant var riktigt trött och hade jättevärk i lederna idag så var inte där så länge, åh tycker så synd om henne!! Jag vill aldrig hamna på ett sådan ålderdomshem, jag tar hellre livet av mig då.. Skulle aldrig gå med på att avsluta mina sista år i livet på ett sådant sätt.

Grupparbetet idag fick vi gjort men det var ändå rätt flummigt för halva studiegruppen satt och boka resa till magaluf istället.. haha snacka om desperata!! Men det hittade verkligen en kanon resa, flyg och hotell i 10 dagar för 2800 kr per person. Det är fan riktigt billigt! Jag hade följt med om jag inte skulle till turkiet i Juli :)

Ska snart iväg och träna tänkte jag .. Måste plugga sen också! Hatar start på nya veckor för det är alltid så mycket som måste göras. Och jag är så arg på våra lärare så det finns inte.

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0