Nu är det klart!

Jag flyttar om mindra än två veckor och det känns kanon!!! Har precis adressändrat och det mesta är väl klart.. Måste köpa en säng bara, kommer få bo på en extrasäng till och börja med, knarrknarr gnisselgnissel.. Hemskt!
Måste även få ner mina byråar, min tv och min cykel.. Men det kommer när mamma orkar komma ner med det :)

Sååhär ser det ut iallafall:






Lägenheten är kanonfin och riktigt stor, och eftersom jag kommer stå på förstahandskontraktet tillsammans med Lisette och Emil så kommer det kännas mer som mitt eget hem. Eller snarare vårt hem tillsammans. Vill bara att tiden ska gå fort nu..


hahaha har man tråkigt kan man ju alltid skratta åt sig själv lite! ;) Mmmmmm maaaaaxmåååål!


"Drick en kaffe och bli lika energisk som jag är just nu!!!"


nejfan nu måste jag ta tag lite i mitt liv här känner jag, kanske plugga lite.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0