Nu ska ni få veta hur jag bor...

Jag bor i ett stort hus tillsammans med 6 andra personer. Övervåningen av huset bor (2 stycken) de som äger allting och undervåningen är förr oss inneboende. Det är ett väldigt stort hus så på undervåningen finns ett ganska stort kök som vi alla delar på. Sen finns det två toaletter där man delar toalett med en annan. I mitt fall delar jag badrum med en kille som heter Oliver. De andra som bor här är amanda och alexander (ett litet kärlekspar) och sen Lina.

Mitt rum är 20 kvm, alltså väldigt stort för att vara ett studentrum.


Här är 1/3 av mitt rum. så det är väldigt mycket större än vad det ser ut på bilden. Väldigt oordning har jag också just nu, ber om ursäkt. Men det pågår plugg både i sängen, golvet, vid skrivbordet m.m. Ni vill inte veta hur stökigt resten av rummet är ;) haha ..
Rummet är iallafall helvitt varav en fondvägg som går i grått och silver och sen är det trägolv..
Jag orkar tyvärr inte ta kort på resten av undervåningen för då kommer mina rumskamrater tro att jag är knäpp.

Har laddat ner massa kärleksfilmer och en dansfilm, här ska det filmmysas ordentligt. Har ju sovmorgon imorgon så minst en kommer ses ikväll ..
Nej nu ska jag ringa mina tjejer! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0