Nytt boende och levande känslor

Flytten är över och jag sitter nu i min nya lägenhet och bara njuter och dunkar musik för varken Lisette eller Emil är hemma! ;) Det är såå himla mysigt här!!!
Flytten gick grymt effektivt med hjälp av Natalia..Bilen var verkligen helt knökad och vi fick precis plats med allting!! På en timma han vi åka hem till mitt gamla boende, packa in allting i bilen, skura golvet, köra till mitt nya boende, bära upp alla saker och in i rummet.. Effektivt va?!
Sen belönade vi oss själva på max, jag bjöd min rara som tack för hjälpen! Efter att vi tryckt i oss mat begav vi oss mätta och belåtna till biblioteket för att plugga. Helen var också med!
Där var vi väl inte lika effektiva kan jag säga :P herregud vad vi fick snurr på vårat skratt..

Nu är jag hemma och har precis packat upp allting i rummet, ska till ikea i helgen och köpa säng och massa ljus och lite växter. Det kommer bli pricken över i:t!
Sen är mina älsklingar välkomna ner och hälsa på. Men det som står på schemat nu är plugg plugg plugg..

skulle ju inte sitta fel med en cola så man vaknar till liv lite!


Lite tomt där i hörnet utan säng :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0