Onsdag!

Godmorgon Godmorgon, jag är allt ifrån pigg och har lust att bara lägga mig i sängen igen och sova. Om det ändå gick och göra så! Vi måste bli klara med vårat arbete idag annars ligger vi riktigt risigt till och jag måste läsa massor för att inte komma efter. Jag öppna liksom inte en enda bok igårkväll för jag kände att jag han inte och sen så tänkte jag att de lediga timmarna kunde jag vila lite ifrån det.. en kväll måste man ju få vila!!

Min bror har uppkörning om inte så många dagar, åh jag är jättenervös för hans skull! Men jag tror han kommer fixa det, han är ju bäst! Åh vad jag saknar honom vissa dagar ♥



nej nu är det dags att sätta lite fart här, pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0