Såhär pigg på morgonkvisten!

Jag var verkligen dunderpigg när jag gick och la mig igår och jag är dunderpigg nu också.. Vad kom denna energi ifrån?! Jag borde vara helt slut så mycket som jag läser...
En sak är iallafall säker, min säng är wonderful.

Det känns iallafall som om det kommer bli en bra dag. Som sagt ska vi plugga hela dagen i biblioteket för att få ihop vårat nya grupparbete.. riktigt klurigt det där så vi får se hur det går! Och sen ska jag iväg och träna senare i eftermiddag..
Lyckliga jag har även glömt bort förberedelserna till mentorskapet så jag har lite att göra på det ikväll plus ett one page memo.. åååååh jag vill bara att denna kurs ska ta slut! hmm två vekor till tentorna!

Nej måste kila, men hoppas ni får en bra dag!

puss & kram


HEJ SÖTNOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0