SATC TEMA!

Puuuh det där var helt underbart! Gud vad jag har saknat att bara köra järnet och släppa allting för en stund. Och nu kan jag tala om för er att jag är världens hungrigaste tjej.. Ska bjuda mig själv på fläskkotlett med klyftpotatis och sallad till middag.. Måste ha en bra grund att stå på när jag ska ut och svänga ikväll. Och vad som än händer ska jag inte sluta på max inatt! Men med Natalia i hälarna skrikandes efter ett maaaaaaxmåååål så kommer inte detta bli en lätt grej att hålla.

Det är sex and the city-tema ikväll på Volym, detta kommer bli kanon! Vet dock inte vad jag ska sätta på mig. Känns som att höga klackar är ett måste, men kör jag på det kommer jag aldrig komma fram i denna halka.. Jaja det där faller sig, det finns så många onödiga tjejproblem som borde raderas ut från jorden.

Vi kör iallafall en förfest hos cecilia!!

Jag luktar gris efter att ha solat, så känns som jag ska hoppa in i duschen innan jag förpestar mina vänner här i huset. puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0