söndag...

Jaha det var redan söndag, heeeelt sjukt! Imorgon åker jag hem igen..
Kvällen igår var faktiskt väldigt lyckad, massa häng hemma hos jessica och sedan tokmunken. Men jag ångrar så att jag bangade på efterfest för när jag kom hem glad och sprallig så ligger två grabbar och sover. Jahaa men hallå jag trodde vi skulle äta nattmat, tacos!
Försöker krypa under täcket där älsklingen ligger, nej icke för det har han fullkomligt rullat in sig i . Jaha det var bara att säga godnatt under morgonrocken...
Det var iallafall jättekul och träffa alla, till och med ett bett i låret fick jag.. tack robban, mycket vänligt! Hoppas jag är vaccinerad!

nej nu har jag städat upp här lite och ska bege mig ner på stan och umgås med min fina och rara, älskade alex! fikamys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0