Start på veckan, slutet på månaden!

Tvillingarna

Kärlek: Efter en ljummen start blir veckan spännande, särskilt om du har ett fast förhållande.

Pengar: Ont om pengar och ont om idéer. Ibland tycker du att ekonomin känns riktigt fastlåst.

Turdag: Tisdagen låter dig styra som du vill.


Jag vet inte varför jag hakar upp mig på såndana här saker, men de stämmer ju alltid.. Det är läskigt! Kärleken lär ju stämma rätt bra eftersom både jag och älsk är tvillingar och han kommer ju hit imorgon vilket ska vara min turdag. Så det kan väl inte bli så mycket bättre?! :D

Det är måndag och idag kommer Natalia hem och Linnea fyller 20 år, shiit ingen tonåring längre.. Bara lilla jag som får gå och vänta och mina trogna vänner får langa från systemet. hahah


här har vi det fina födelsedagsbarnet ♥

Nej nu måste jag öka här för ska ta bussen ut till Norrliden för att träffa min tant och sen blir det plugga plugg plugg hela eftermiddagen tillsammans med gruppen. kraam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0