stortrivs!

Ja då var man hemma efter mycket plugga, skratt, trevlig lunch och en sväng på stan! mina vänner här är verkligen helt underbara!
Vi råkade komma in på feta snacket om sex idag och jag tyckte så synd om selmin och rasmus som är i våran grupp.. det är så typiskt tjejer att driva på sjuka saker och det såg verkligen ut som killarna skulle dö eller bara vill försvinna under jorden ;) haha men så kan det gå om man väljer att vara i en tjejgrupp.. Men vem vill inte liksom?! Vi tjejer har ju trotsallt grymt kul tillsammans..

Nu ska jag sticka iväg och träna för att sedan ut och käka ikväll och sen blir det bio. Kommer bli en toppen kväll och jag slipper att vara rastlös. Perfekt!

klockan tickar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0