Svinalängorna



Har sett den mest gripande film någonsin ikväll! Så fruktansvärt hemsk och vidrig.. Trodde knappt att jag skulle palla med att se klart den. Tårarna rann och spyan satt verkligen i halsen. Visst jag är känslig när det gäller film, men den människa som inte berörs av denna film är det något allvarligt fel på. Grymt bra men som sagt riktigt råå.. Jag har verkligen fått en tankeställare när det gäller livet och hur man lever det. Ska bannemej inte klaga på ett enda jävla skit mer i mitt liv!

Väskan är halvt packad tills imorgon, vid lunchtid bär det av mot min hemstad. Ska köra bil halva vägen så det är dags för sängen nu så jag är pigg. Och på tal om ingenting är min farbror världens bästa.. Han hjälper mig med allting, han lyssnar på min problem gällande allt och stöttar mig verkligen i allt. Han har huvudet på skafft och vet verkligen vad han pratar om. Han är verkligen för bra! ♥

godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0