Tisdag

Godmorgon!
Sömnen jag fick inatt var nog den bästa jag fått på länge... Har sovit 10 timmar och inte vaknat en enda gång. Men jag tror jag behövde det och magen mår även den bättre idag.
Kom nyss ut från duschen och himlars vad kallt det är i detta hus, burr..  Ska iväg och plugga i biblioteket med mina kära. Redovisnings reminarium på Fredag!!!!
Utöver det ska jag ringa massa samtal idag, bl.a till försäkringskassan och telefonkön där är inte min bästa vän.. "du har plats 123 i kön, var god vänta"...Vääääänta?!?!
Men ibland är de ju bra så man får knappa in nummret så de ringer upp när de där 123 samtalen har passerat.. suck!

nej måste kila nu, hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0