Home is wherever im with you

Nej mamma jag har inte köpt en ny kjol!!!! Den är från början av december....

Ni ska veta att min mamma ligger på mig som värsta chefen när det gäller mig och kläder.. Så fort jag har en sak som hon inte sett så säger hon alltid "jahaaa så du har shoppat nytt ser jag?" .. och då kan plagget vara flera månader gammalt eller i annat fall flera år gammalt.. Sen kan hon ju faktiskt ha rätt ibland :) Lilla mamma jag shoppar inga kläder här, jag pluggar, avstår från alkoholen, jobbar varje kväll och äter nudlar!!! Bra vaa?! jag kanske ljög lite där, men bara lite!!

Dagen har varit fruktansvärd, förjävla mycket plugg!!
Natalia var med och träna med mig idag och vi körde verkligen järnet. Så himla skönt! Så nu är jag nyduschad och nymatad. Ska plugga lite och sen sätta mig och kolla på bb med lisette och emil. Gud så vi skratta igår! Stackars föräldrar att se sina barn där inne...

och om det är någon som vill veta så saknar jag min älskade karl! men han kommer ju ner snart så♥



känns ju som att vi är rätt lika ändå.. två i princip likadana bilder med över 3 års mellanrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0