Bedrock

Åh vilket givande möte med min lilla tant! Kan berätta mer om henne sen, men måste sätta mig ner och samla alla mina anteckningar först. Händerna skrev i fullt glöd ska ni veta!
Kom hem till en dunkande lägenhet, Lisette sitter och pluggar med sina kompisar och har radion på hög volym.. Jättemysigt att komma hem till faktiskt! Trivs verkligen att bo med lisette och emil!

Nu har jag precis stoppat in honungs marinerade kycklingklubbor i ugnen så hoppas tiden går fort för jag är vrålhungrig. Tänkte lägga mig och kolla på film i sängen sen. Det är helt underbart att vara ledig!

Längtar verkligen till helgen för vi har så mycket roligt planerat så den kommer gå jättefort. Och sen kommer min älskling på tisdag, det går inte att beskriva hur jobbigt det är att vara utan honom så långa perioder. Får abstinens besvär nästan ;)

Ringde vaktmästaren imorse så jag kunde få ut min tvätt, och skit torktumlaren hade ju inte torkat all tvätt så det hänger blöt tvätt överallt i mitt rum. Oerhört fint måste jag säga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0