Slut på veckan

Den som står bakom handlingen av solsidan måste ha en stor eloge!! Det finns ju verkligen ingen roligare humor än det där.. Men vem orkar leva med de där två ragaterna? Jag hade seriöst slängt ut dem så fort jag kunde.. Mer bitter fru kan man ju leta efter!

Skööönt med måndag imorgon, ny vecka! Jag behöver det .. Ska bli skönt att få träffa mina tjejer som jag inte sett under hela helgen. Dem glädjer mig verkligen ♥
Föreläsning står på schemat och sedan anti stresshanterings kurs. Kan ju behövas med våra kommande uppgifter ;) Sedan blir det att sätta ihop vårt grupparbete som ska lämnas in.

På onsdag kommer min farbror, åh saknar honom!
Nej dags att se klart lejonkungen och sedan röra sig mot sängen..eller ah där har jag väl legat hela dagen..

puss


saknar min syster och våra galna sommarkvällar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0