Tralalaaaa

Jag blir fan irriterad på att dem har bytt stjärtecken på alla?!?!?!?! Jag har alltid varit en tvilling och SKA ALLTID fortsätta vara det..Vart har jag hamnat nu liksom? Ja kanske har satts på ett nytt stjärntecken som bara är påhittat över en natt. Neeejeee det går inte att göra såhär.. Jag ska bannemej kolla upp detta och ha en förklaring när jag kommer från skolan idag. Undrar om polisen tar emot anmälan av ändrat stjärntecken? ;)

I Kalmar idag ska det regna, vilket jag också tycker dem gärna fick ändra på.. Jag menar kan man bara ändra stjärntecken sådär kan dem väl ändra vädret också? :S
Haha nej nu börjar jag spåra ur här lite, men jag är iallafall väldigt glad idag :D

Dags för Holistiskt perspektiv på vården.. puss!!

Caesars – Candy Kane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0