Varför ska jag få de mest konstigaste sakerna?!

Hela dagen har gått fort fram till dess att det hände ett och annat.. Jag nämnde häromdagen att jag hade grymma magsmärtor. Idag fick jag förklaringen när jag fick en akuttid efter att vissa saker hände under dagen. Jag har haft en cysta i livmodern som har spruckigt. aj aj aj !! Men det var inget farligt som tur var! :) Tydligen kan man få cyster där men de brukar inte spricka, så att den sprack var väl kanske inte sådär jättebra. Men inget mer skulle hända nu iallafall. Det onda skulle försvinna i dagarna!

Har varit och handlat så har massa nytt gott i kylen nu! Så ska laga lite mat innan jag ska iväg och träna medel/puls..

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0