2011, mot nya är bättre tider!!!

Jag vet jag är för himla dålig på att uppdatera här just nu! Men jag har haft fullt upp med resa till norge som var helt underbar, vilket vackert ställe! Mycket lyckat nyår måste jag säga :)



Sen har jag haft fullt upp med att tömma min lägenhet på allting .. Det tar längre tid än vad man tror och det är så fruktansvärt jobbigt.... Men nu är allting ute och nu återstår bara flyttstädningen, kanske inte så bara .. det är så hemskt!
Jag minns att jag sa sist när jag flytta "jag ska aldrig flytta mer i hela mitt liv, det tar knäcken på mig!!" Men nu är jag tydligen här igen och lär komma till den här situationen ett antal fler gånger i mitt liv.

Mitt nya boende är klart, sådär i sista sekund kanske man ska säga. Men jag kommer bo i en lägenhet de två första månaderna tillsammans med 3 andra studenter. Mitt rum är på 20 kvm så det är perfekt. Kul med lite sällskap också sådär ibörjan. Men tyvärr måste jag flytta därifrån sista februari då andra hyresgäster ska in. Så ska jobba aktivt på att hitta en egen lägenhet såfort jag kommer ner.
Skulle vara roligt om man hittade några tjej/killkompisar att hyra en stor lägenhet tillsammans med. men det där fixar sig sen!

Egyptenresen som går av stapeln på torsdag natt kommer väldigt olägligt, men samtidigt tror jag att jag behöver det. Komma bort en vecka och lugna ner mig. Min kropp går på högvarv här hemma och likaså mitt hjärta och mina tankar. det är för mycket och jag är både ledsen och glad..
Att flytta ifrån sina älskade vänner och en människa som mitt hjärta slår mer och mer för är inte lätt. så typiskt, varför nu? just just nu? jävla helvete...
Men det kommer lösa sig med tiden och jag kommer trivas super i kalmar :)



Har precis duschat och ska fixa med naglarna nu .. men ni får ha det så bra! puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0