25 januari

Jag är så upp i varv att jag inte kan sova .. Min farbrors fel som envisades med att jag skulle dricka fast jag inte alls var sugen.. Men på något konstigt vänster så känner jag mig inte lika sjuk längre så det är väl bra :)
Min farbror är världens bästa, men kan även vara världens jobbigaste.."alex har du fixat jobb än då?" eeeeh nej jag har nog med studierna för tillfället. "nejdu se till att fixa jobb på momangen" ..
Sen när han visade sin nya bil så sätter han på mikrofonkåt på högst volym och jag står där som ett frågetecken och bara: Lyssnar du på den här?!
-ja den är ju kalas, bästa låten!

hahah åh vad jag skrattade.... han är för go alltså!
haft en helt underbar kväll tillsammans med honom och hans kollegor. Åt oxfilé, mums.. Sen gick vi och kollade på handbollen på O'learys och snacka massa skit.

Imorgon är vi lediga men det är full aktivitet ändå.. Vi ska plugga i biblioteket och sen ska vi gå och sola och sen ska jag hem och tvätta. städa mitt lilla rum också kanske..

Fick tyvärr inte lägenheten idag, men jag kontaktade precis en ny.. Så hoppas på svar imorgon!
Längtar till fredag så jag får träffa alla och pussa på mitt hjärta!

om man kanska ska lägga sig och läsa lite filosofi...

5 minuter senare...
Zzzzzzzzz, då var det problemet löst! hihi..

puss!


5 månader kvar baby sen är du och jag i utlandet igen!♥

Kommentarer
Postat av: Evelina V

Helt sjukt underbart! Jag längtar så jag dör <3

2011-01-27 @ 02:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0