Äntligen!!!

Nu är lägenheten färdigstädad!!
Jag har legat på alla fyra på ett blött badrumsgolv och skrubbat hela golvet och väggarna, har även rensat avloppet som var det vidrigaste jag gjort i hela mitt liv. Så mycket slemm och slaggprodukter så det inte var klokt. Men nu är det klart och jag är så glad att det är över. Allt är packat till Kalmar och ska strax packa resväskan till egypten. 03.15 inatt bär det av!

Det var så himla underbart att träffa ulrika idag, så himla länge sen och så himla mycket att prata om.. men ändå så kändes det som att det inte var alls länge sen vi sågs. det kallar jag trogna vänner.
Beundrar henne så grymt mycket som sliter så i lumpen, själv hade jag aldrig klarat av det.
Fick träffa sanna en snabbis också och henne har jag inte sett sen studenten.. Vi har verkligen blivit stora, alla far åt olika håll och alla står på egna ben. nej livet är verkligen spännande!

Vem är jag om 3 år? hur ser mitt liv ut då? så himla spännande......

Nej dags för lite kaffe här kanske.. och lite mys med bästa!♥

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0